6 powodów dla których nieruchomość na wynajem powinna mieć Internetową Książę Powitalną

Bądźmy szczerzy, książka powitalna dla gości często powstaje t po namyśle. Twój gość zarezerwował, płatność została odebrana, a teraz masz długą listę zadań administracyjnych, które trzeba wykonać przed przyjazdem. I tak, bardzo niewielu gości to czyta. Po prostu fajnie to mieć, prawda?

Zgodzicie się że prowadzenie administracji to ból. Ssie twoją energię i zazwyczaj nie przynosi rezerwacji. Co gorsza, zakręcasz koła, tworząc gościnną książkę powitalną, a potem nikt jej nie czyta.

Opublikuj. Zamknij okno przeglądarki i zaoszczędź 5 minut …

… ale poczekaj! Pokażę ci, jak ułatwić pracę administratora. I dlaczego warto mieć Książkę Powitalną. Pokażę ci, jak książka z zaproszeniem dla gości może pomóc ci w uzyskaniu powtórzeń rezerwacji, pomocy przy odpowiadaniu na zapytania gości, a nawet pomóc twojej ofercie w łatwiejszym jej znalezieniu w Internecie.

Tak, to wszystko można osiągnąć dzięki Internetowej Książce Powitalnej dla Twojego gościa

Tak więc, z przywróconą energią i entuzjazmem, spójrzmy na 5 powodów, dla których Twoja nieruchomość na wynajem potrzebuje Książki Powitalnej dla gości …

1. Internetowa Książka Powitalna dla gości może pomóc w ulepszeniu relacji z Twoim gościem.

Wielu z was nie posiada własnej witryny z ofertą. Korzystasz z platform, gdzie płacisz prowizje za każdą rezerwacje i musisz sam odpowiadać na pytania gości.  A więc wysyłasz zapytania. Ci goście zazwyczaj już zobaczyli Twój wpis i sygnalizują swoje zainteresowanie. Jednak prawdopodobnie zasygnalizowali te same zainteresowanie kilku innym właścicielom.

Twoim zadaniem jest szybko odpowiedzieć. Jestem pewien, że odpowiesz w ciągu 24 godzin i jestem pewien, że stworzyłeś perfekcyjne szablony odpowiedzi na wiadomość e-mail. Ale co powiesz na udostępnienie linku do twojej Książką Powitalnej? To sposób na odróżnienie się od mas, tak jak zrobił to jeden z naszych posiadaczy oferty/książki, BNG – zobacz tutaj.

Właściciel obiektu BNG doświadczył wzrost dobrych recenzji co przełożyło się na wzrost rezerwacji, odkąd zaczął udostępniać link do swojej Książki Powitalnej.

2. Księga powitalna gościa może pomóc w powtarzaniu rezerwacji.

Wszyscy wiemy, że zadowoleni i odprężeni goście prawdopodobnie zostawią świetne recenzje. Prawdopodobnie również będą pamiętać cię i zarezerwować w przyszłym roku. Znasz to już oczywiście. Dlatego warto poświęcić czas na zapewnienie gościom najlepszych wrażeń podczas całego pobytu. Od łatwego odnalezienia Twojej oferty i bezpośredniej możliwości kontaktu z właścicielem lub zarządzającym, do sprawnego procesu rezerwacji. Rezerwacje takie często się powtarzają.

Internetowa Książka Powitalna dla gości jest Twoją wizytówką i informatorem podczas pobytu. Goście pragną informacji: Jak użyć mikrofalówkę? Jak korzystać z pralki? Gdzie mogę zaparkować? Gdzie zostawić klucze? I tak dalej. Jeśli poświęcisz czas na stworzenie tej zawartości, to inwestycja na całe życie – po prostu aktualizujesz i dostosowujesz różne części w kolejnych latach. Twoi goście będą mieli ekwiwalent wysoko wyspecjalizowanego przewodnika, będą z niej korzystać i informować o tym czy jej treść jest pomocna i co można byłoby dodać.

3. Internetowa Książka Powitalna dla gości pomoże odnaleźć szybko Twoją ofertę.

Każda Oferta/Książka Powitalna opublikowana w hostandguest.pl posiada dedykowane SEO (Search Engine Optimization) oznacza to optymalizację pod kątem wyszukiwarek internetowych co usprawni odnalezienie i pozycje Twojej oferty w Internecie.

Umieszczając ofertę tylko w popularnych portalach jesteś skazany na dodatkowe opłaty lub zwiększenie prowizji w celu lepszej widoczności. Twoja oferta jest tylko wyświetlana w danym portalu co zmniejsza szanse jej zobaczenia.

4. Internetowa Książka Powitalna dla gości może stworzyć dodatkowe przychody.

Współpracujemy z kilkoma menedżerami nieruchomości, którzy mają relacje z lokalnymi dostawcami atrakcji, restauracjami itp. W zamian za polecanie usług dostawców gościom, zarządca nieruchomości otrzymuje prowizje lub po prostu działa jako reklama

5. Twoi goście oczekują (i zasługują) więcej

Tak wiele mówi się o Millenials, które są przyszłością branży wynajmu wakacyjnego. Ta grupa ludzi to na ogół osoby urodzone w latach 1980-2000. Innymi słowy, to jest twoje młodsze pokolenie – twoi przyszli goście. Postępuj naprzód w szybkim tempie w poszukiwaniu czegoś unikalnego i proponuj nowe rozwiązania. Twoi goście (Millenials) nie oczekują programu Word ani PDF i na pewno nie oczekują druku. Ta grupa wymaga informacji przed ich przybyciem – w formie cyfrowej!

„Ale moi goście to nie millenialsi, zwykle mają ponad 40 lat”, słyszę, jak mówisz. Jasne, ale jestem gotów założyć się, że ponad 50% posiada iPada lub smartfona (i założę się, że znaleźli cię w Internecie!). Millenials to nie jest argument, który robię, jest to oczekiwanie 21 wieku. Poza tym mam ponad 50 lat – dlatego nie jestem millenialstą, ale jestem potencjalnym Twoim gościem i wszędzie chodzę z moim smartfonem. Podobnie jak moje dzieci i moje 70-letnie rodzice! Podawaj im informacje w taki sposób, aby oni je najłatwiej mogli je zobaczyć.

6. Brak Książki Powitalnej lub Papierowa Książka Powitalna w Twoim domu obniża Twoją markę

Millenials z pewnością jej nie czytają.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Translate »