Kratywne Opisy Nieruchomości

Specjalizujemy się w kompleksowym przygotowywaniu ofert wynajmu / sprzedażny nieruchomości.

W naszym portfolio znajdują się projekty dla agencji i osób prywatnych.

 Idealny Opis

1. WIDEO

 

Filmy stają się coraz popularniejsze i pomagają zwiększyć pozycję w wynikach wyszukiwania. Obecnie około 1 na 5 aukcji na stronie realestate.com.au zawiera film. Wyróżnij swoją aukcję, korzystając z wideo *.

Skuteczne wideo opowiada historię, ponieważ pomaga kupującym wizualizować się w nieruchomości.

Przesuwaj obiekt i oferuj widok na ulicę, wskazując lokalne udogodnienia i transport.

Zachowaj krótki i słodki, zalecamy maksymalnie 30 sekund i w formacie, który jest łatwo wyświetlany na wszystkich urządzeniach.

Rozważ skorzystanie z napisów, aby widzowie mogli go oglądać bez dźwięku.

Bądź sobą:

Mów naturalnie przez obiektyw i wstrzykuj swoją osobowość - nieruchomość nie jest jedyną prezentowaną.

2. INFORMACJE O NIERUCHOMOŚCI

 

Podaj jak najwięcej informacji o nieruchomości, aby umożliwić kupującym pełne zaangażowanie się w aukcję.

Frustracje kupujących wynikają z:

  • Brak wyświetlanej ceny (65%)
  • Brak widocznego planu piętra (52%)
  • Brak adresu (40%)

cennik

  • Sprawdź, jak dostawca XML przekształca wycenę nieruchomości na realestate.com.au, gdy podasz zakres cen
  • Upewnij się, że cena podana w wyszukiwaniu jest zgodna z ceną podaną na aukcji
  • Upewnij się, że twoje ceny są zgodne z odpowiednimi przepisami w twoim stanie lub terytorium

Lokalizacja

Sprzedaj nieruchomość i lokalizację. Promuj czynniki stylu życia, takie jak zakupy, transport i odległość od centrum.

Kupujący mieszkanie poszukują:

  • Poziom, na którym się znajduje;
  • Wspólne udogodnienia; i
  • Liczba mieszkań w kompleksie
3. OPIS NIERUCHOMOŚCI

 

Tutaj możesz sprzedać nieruchomość za pomocą słów, których używasz.

Skoncentruj się na funkcjach, jako że kupujący lubią zaznaczać wizualne "pola wyboru" podczas czytania. Wyświetl w punktach:

  • Trzy sypialnie
  • Dwie łazienki
  • Jedna garaż
  • Basen

Używaj słów opisowych, aby zilustrować korzyści płynące z nieruchomości; nie tylko funkcje. Na przykład Odpręż się w ciszy, poczuj zapach kawy ...

Upewnij się, że nie ma błędów ortograficznych i gramatyki jest poprawna. Pamiętaj, aby przejrzeć listę, zanim zostanie opublikowana.

4. ZDJĘCIA

 

Ponad 75% klientów hostandguest.pl uważa, że ​​profesjonalne zdjęcia pomagają wyróżnić się na rynku.

Wykorzystaj w pełni to, postępując zgodnie z tymi wskazówkami:

Upewnij się, że najpierw umieścisz najlepszy obraz, który jest ogólnie fasadą. Dodaj jak najwięcej
zdjęć, na przykład:

  1. Pomieszczenia mieszkalne
  2. Kuchnia
  3. Łazienka
  4. Sypialnie
  5. Przestrzeń na zewnątrz

Miej proporcje 4: 3 z rozdzielczością 2000 x 1000 . Rozdzielczość co najmniej 1600 x 1200.

Skontaktuj się z dostawcą XML, jeśli przygotowuje on obrazy o wysokiej rozdzielczości i przekonwertuj dostarczone obrazy przed przesłaniem do hostandguest.pl.

Nasi konsumenci również wierzą, że ukrywanie pokoi rodzi nieufność; zaskakuje przerażających nabywców *

Plany pięter:

Plany pięter tworzą niebieski odcisk w umyśle potencjalnego nabywcy.

50% konsumentów mówi nam, że plan piętra sprawia, że ​​oferta się wyróżnia .

5. WYCIECZKI 3D

 

Wirtualne wycieczki pozwalają kupującym poczuć, jak to jest naprawdę tam mieszkać. Są świetne dla mieszkań i zagranicznych nabywców.

Osoby poszukujące nieruchomości spędzają średnio 3 minuty i 35 sekund na wyświetlaniu wizytówki w ramach wycieczki 3D.

6. PROFIL AGENTA

 

Chcesz sprzedać nieruchomość, musisz także sprzedać się!

Skorzystaj z profilu agenta i agencji, aby zwiększyć swoją markę i wyróżnić się na tle konkurencji.

Kilka rzeczy do zapamiętania:

  • Zachowaj biografię agenta z maksymalnie 90 znakami
  • Obraz agencji musi mieć wymiary 300 x 90 pikseli
  • Zachowaj profile, aby sprzedawcy mogli podjąć świadomą decyzję

Nasze Usługi

W zależności od potrzeb udzielimy Ci wsparcia z zakresu:

  • doradztwa w zakresie optymalnej struktury i zawartości przewodnika,
  • redagowania Twoich materiałów lub tworzenia treści od podstaw (copywriting),
  • kreatywnego projektowania graficznego,
  • składu dtp i druku,
  • przygotowania schematów, infografik, mapek,
  • budowa i hosting oferty-witryny

Znamy rzeczywistość: wiele równoczesnych zadań i zawsze za mało czasu. Dlatego jesteśmy elastyczni:

Jeśli potrzebujesz oferte „na już” –  będzie gotowy za 2 – 3 dni.

Wymagasz wyjątkowej kreatywności? Daj nam trochę więcej czasu, a zadziwimy pomysłami.

Translate »